Sammetsfodral kanske?

FREDAG. Satte mig och tittade på matilda när hon dansade medans min sovmorgon passerade mig förbi. Två fullständigt onödiga lektioner senare fick jag äntligen se att min mobil hade kommit in på lagret, yey. Ut och kollade mobilficka/fodral och lite klädinspiration innan bussen tog mig till Hagby. Var bara väldigt orolig över att någon skulle spotta eller förstöra min päls efter att läst allt om hinduer, buddhister och muslimer och att två kom fram och frågade om det var äkta päls :/.. Snart slutar Jesper jobba och då tar vi oss in och spenderar pengar igen, lucky day.


Kommentarer
Postat av: Matilda

Hoppas du var nöjd med underhållningen :)

2009-10-02 @ 18:27:29
Postat av: Svar på Matilda

Väldigt, you got booty!

2009-10-03 @ 11:41:19
Postat av: Anonym

LOOKIN FIERCE GIIIRRL!

:*

2009-10-05 @ 18:35:18
URL: http://photographoftime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0