3 flickor på ostadig grund

FREDAG. Det tog ett tag men jag fick tag på Jesper som kunde skjutsa in mig till flickorna bus. Där satt vi i säkert tre timmar och pratade vitt som vett om stress och etticket. Underbart med duktigt drinkande.

 
Jennie snor minen och hon har verkligen förstått det tjusiga i den!


Taxi till automat, resan tog dock längre tid en promenaden hade tagit då chauffören var ny, vilket han upprepade ungeför femton ggr innan vi kom ut ifrån den drakbeklädda sittsen.

   
Jennies pose för kvällen var ungefär denna.                     Lilian letar efter sitt bankkort som vi nu tror att hon
Här ligger hon och pratar i telefon med någon                   hade i munnen hela tiden.
framme i chaufförens öra och glömmer bort att 
betala för resan. 

 
Palace öppnade sig för oss med en varm famn och vi njöt av välkomnandet.

    
Jag önskar att jag hade minnet kvar ifrån vad det är för låt som spelas här,
för jag hade nog gett dessa två tipset att aldrig lyssna på den publikt igen..

 
 
"hunden" jag trodde att jag trampade på visade sig vara en clownperuk och vi gillade den starkt, tills vakterna kom och var lite förgrymmade på oss. Varför förstår vi fortfarande inte?

 
I denna stund vet Lilian fortfarande inte ens vem Palacemannen är och än mindre att hon här sitter brevid Kalmars flitigaste palace hängare. Vi tackade för kvällen med klackarna i taket (allvarligt talat) och tog en underbar promenad hem med chineskorvar. Jag kan inte förstå att någon kan äta korv så fort!


Kommentarer
Postat av: lilian :)

GAAAAAAH , vilken jävla kväll alltså :D . Fifasen ^^.

2009-10-18 @ 18:44:32
URL: http://liliansagerfors.blogg.se/
Postat av: Svar på lilian

WE TOTALY LOVE IT och hoppas på att det händer snart igen! Nu är du välkommen att använda bilderna hur du nu behagar, man vill ju bara vara först liksom ;)

2009-10-18 @ 18:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0