jag måste se sanningen i vitögat.

FREDAG. Jag kan inte blunda för det längre, det är varken normalt eller hälsosamt för mig. Jag måste inse fakta, jag har ju faktiskt sett det med egna ögon. Det snöade idag. Jag tycker det är dags för oss västerlänningar att ta tag i klimatet nu, det snöar liksom i mitten av oktober.. Börja sopsortera och skit i bilen under milen eller vad det är han säger på spotify. Förgrymmade värld, vart är den dära guden nu då alla troende där ute?

Skrivit klart de sex engelska sidorna om hur man ska lösa fattigdomen i Afrika nu, började igår och tycker därför att jag har varit väldigt effektiv när inte någon annan lyckats lösa det problemet någonsin. Klapp på axeln och fram med den stora godispåsen - ikväll ska jag bli full och vacker! Är så pepp så att det sprätter i min kropp men först ska jag göra justeringarna på arbetet och kolla på lite gossip medans jag tänker på Lilian som tar the easy way to long hair just nu. grr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0