2 månader med linnen och toppar hängandes bak&fram.

LÖRDAG. För två månader och fem dagar sedan gav jag mitt löfte om att inte använda ett linne mer än en gång förrens jag använt alla andra först. För att få det att funka fick jag köra mitt beryktade garlgsystem vilket nu har gett mig elva felhängda krokar, dvs sommartoppar och "minneskickar" jag inte kan få att funka till någon outfit. Jag har alltså linnen/toppar för över två månader, det är ganska galet, man skulle kunna göra så jämt utan att nån ens märkte att man aldrig någonsin köpte nya. Tips från coachen till de mindre lyckligt lottade.  Tills vidare får de elva plaggen hänga kvar tills värmen inträdit och om dom inte använts då slängs dom även att de är underbara.

Samlar pengar för fulla muggar för att åka till Stockholm om den exakta månaden och kolla på Pink och handla upp mina besparingar medans jag bara ser på när det nya shopingcentret öppnar här i Kalmar. Känns planerat och bra, nu väntar vi bara på svar ifrån Matilda så att vi kan ringa och beställa rummet till den lilla weekenden mitt i veckan. Solning och pokerkväll hos Jesper, det känner jag för iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0