two of todays

TORSDAG. Dom dära jäklans torsdagarna, två muntliga redovisningar, en liten inlämning och då var det ändå en inställd lektion och vi slutade tidigare än vanligt, är djävulusiska. Det blir absolut inte bättre när netonnet och skomakarn har bildat pakt emot mig och vägrar ta in min mobil på lager i tid och klacka om alla mina pumps. Men lyckan kommer som en varm vind när jesper kliver innanför dörren i ruffsigt hår och långkalsonger under arbetarbyxorna, charmknutte. ändrade bredden på bloggen och gjorde fin skuggning på fotona, very pleased thank you! Idag hade jag trench, madickenskor och - hey wait a minute, jag har ju faktiskt mammas kamera, sluta fantisera och använd istället de där två som sitter nedanför pannan. En äggmacka skulle inte sitta helt bananas just nu ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0