Trevligt på streck och pluttar.

SÖNDAG. Jag hade ju inte förstått vad vi gav farfar i farsdag present, men i fredags eftermiddag fick jag reda på att det var därför vi skulle till Zorbas samma kväll, oinformerad men välsmakande :). Sedan kom den dära jäkla lördagen som jag visste skulle bli stressig och gå mig på nerverna med jobb, middag, alkohol, middag och alkohol (ja, det var mycket mat och alkohol förtäring). Trevligt sammanfattar vi båda tillställningarna även om de skiljde sig ifrån varandra likt randigt och prickigt. Vi låg kvar i sängen till klockan sju idag och det är inget vi skäms för, håna oss bara om du kan ;).


Stroh rom, rödvin och beilys till förrätt.


Hallonfördrink och Mangodrinkar till efterrätt.


Kommentarer
Postat av: Matilda

Kunde du somna på kvällen sen då?

2009-11-16 @ 09:48:35
URL: http://matildaengst.blogg.se/
Postat av: Svar på Matilda

låg väl vaken i 20 minuter men sedan snarkade jag skönt hela natten!

2009-11-16 @ 10:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0