The most serious couple of the year, as always.

LÖRDAG. Upp jävlig och dan innan man fick i sig en härlig skål av filmjölk och kelloges, kanske nya favoriten? Inte lika lätt att ta med sig som riskakorna dock. Iväg och jobba och köpa hannapannas födelsedags present, man måste visst tjäna pengar nuförtiden också.. Hem till mormor en snabbis och räffsa den hektar stora trädgården fastän att tiden egentligen inte fanns. Ett löfte äro dock ett löfte och skolla ickes förglömmas, speciellt inte emot mormor som alltid varit värdlens stöttepelare för mig. Men äntligen fick jag ställa mig i den efterlängatade duschen och ta på mig något lagom sofistikerat för Hannas tjugo årsfirande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0