Sexparty!

FREDAG. Vi kom hem till Nina och Daniel och jag förstod ärligt talat ingenting förrän jag fattade att en av tjejerna skulle visa upp en massa sexprylar. Jag öppnade vinet, krämade in allt jag hittade i glidmedel och åt snoppar och vaginor, därefter blev kvällen till en ända stor skrattfest med pinsama detaljer och uttalanden. Hela lägenheten skakade tillslut när alla sorters vibratorer var igång samtidigt. Skölpaddan, delfinen, pingvinen och allt vad de nu hette och fungerade. Vi satt där med äldre och folk vi inte kände och ändå var det sjukt kul, så nu ska jag hålla i en likadan!

Så om du tycker om att äta glidmedel, kittla din partner på näsan, köpa sexleksaker, testa en helt ny fest, är kåt i sörsta allmänhet eller bara är min vän så bjuder jag på något storartat i april. Be there or be square - for real! Så håll APRIL månad öppen så mycket som möjligt för helt plötsligt kommer det dämpa ner en inbjudan undertecknad av undertecknad.

       
                              Blev lite för mycket för gamlingarna när de lite större och mer vibrerande sakerna kom fram. 
 
                                                                            Försäljare och en bråkdel av varorna.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Säg tid och datum och jag kommer på momangen! ;)

2009-11-11 @ 21:27:28
URL: http://jenniewalfridsson.blogg.se/
Postat av: Nina

3vliga kort =)

2009-11-12 @ 17:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0