kilon rasar när man har bråttom. Lite muskler också kanske?

FREDAG. Jag ställer mig på knä framför avrättning, inte för att jag är kaggare och suger snorp, utan för att jag är värdlens sämsta uppdaterare och världens bästa upptagna kvinna. Jag har alltså hängt i skolan, körskolan, jobbet och framför läxorna den senaste veckan, och det med stil. not. Fick egen nyckel in på körskolan vilket medförde att jag knarkade körprov och vattenoboy enda tills idag kl halv fem. Det är helt enkelt dags att lämna tillbaka nyckeln innan det här blir till ett beroende. Jag kan ändå inte klaga på denna vecka då den har tryckt ner mig nästan fyra kg på vågen, what?! tänkte jag imorse och log mot mig själv i spegeln. Antar att den nya dieten är fixad helt enekelt: mycket vätska, tjugofem minuters snabb promenad och lite småätande. Skämtosido jag är stört pepp på att börja på Nordic och väntar helt enkelt bara på bidrag från mammut och papput och att peppelicious och tukkilucki kan bestämma sig. I need some african dance and body pump, like now.

Vad gör då en dag som denna fulländad? Nyduschad efter svettigt jobb, nyäten av kyckling och vita locket och ny....... ja ni vet innan vi avslutar kvällen med lite ostbricka. Vi sätter upp Gilla tummen i vädret och känner en lugn helg flyta förbi, förhoppningsvis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0