ho ho eller hohohoho, vi väntar och ser.

TORSDAG. klar, så jävla klar för den här veckan. Jag har ont i axlarna så till den grad att jag nästan vill gråta, eller är det kanske stressen som har släppt? Jag har lyckats med högsta betyg hela veckan medans jag slitit som ett djur på jobbet för att hinna kolla på Strindberg, dansa och leva några minuter. Nu tar jag en hjärndöd helg innan jag åter tar upp tre rapporter och tre prov innan tomten säger ho ho, jag säger hohohohopepp! Teori och in med bilen till åhlens smågator nu med pappi och peppi så att jag får bra tider till uppkörning och uppskriving uppbokat efter måndag, sound like a plan that ends with a movie toghether with tha family.


Hänga imon? Hänga på lördag? Hänga på söndag?


Kommentarer
Postat av: Matilda

Kommer ihåg när vi tog dom där bilderna :P

2009-11-19 @ 20:43:21
URL: http://matildaengst.blogg.se/
Postat av: svar på matilda

kul ju, göra igen?

2009-11-19 @ 20:46:10
Postat av: Matilda

jaa, men vi har ju aldrig tid?

2009-11-20 @ 19:08:29
URL: http://matildaengst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0