inspiration i mörkret

MÅNDAG. Allt var förutbestämt, jag skulle sitta och gotta mig i allas skuldkänslor över att de förstört sina barn och att dom nu var en på miljonen att gå baklänges, istället för att vara en miljonen att dö om man redan har massa sjukdomar. Alla gör som dom själva vill, men läs på innan gott folk. Sedan skulle jag sova en stund på bussen av utmattning efter allt gottande innan jag tog tag i alla läxor i ungefär sju timmar. Tyvär tar det där mörkret som ligger utanför över mig inifrån. På två röda hann jag äta julskinskesmörgås och somna, merit kanske? Ångrar det dock stenhårt när jag redan vet att den här veckan kommer kväva mig med skolgång på dagarna, jobba på eftermiddagarna och göra läxorna och teorin på kvällarna.. Juste, det var måndagen ja, bara några dagar kvar då ju.. Jag är glad.. Jag älskar den här delen av halvåret.. INSPIRATION! COME TO ME!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0