bless babyliss

MÅNDAG. Så var vi tillbaka dessa bloody mondays igen, då när skoldagen är kort och tillintetsägande och läxorna tar över eftermiddagen medan blicken söker sig upp emot tvn. När jag missade bussen hem sa jag ordet som är en förfulning av det kvinnliga könet och gick och köpte mitt ett egyptiskt armband. Det kändes bra att få något inhandlat ifrån Kalmar stad då jag märkte att jag inte hade någon koll på någon affärs utbud. Pengarna har endast gått åt på Stockholm, Ullared och körlektioner de senaste månaderna. Nu är det bara någon vecka kvar av betalning till körkortet för det borde snart sitta ett sånt där rosa kort i min plånbok som säger att jag får köra.


Mamma tog topparna lite nu ikväll och testade Babyliss iCurlen. Hollywood svall eller vanliga lockar?


Kommentarer
Postat av: Korven

underbart armband!!

2009-12-14 @ 23:07:04
URL: http://enlitenkorv.blogg.se/
Postat av: Svar på Korven

tack snälla lilla korv. Du kommer ifrån Kalmar om jag förstår rätt?

2009-12-15 @ 09:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0