varför gnatar jag så?

TORSDAG. Vilken sprallig dag, det får vi tacka kjolen och de silvriga pjucksen för! De sju partierna i riksdagen kom och gav sina politiker svar och jag sprang fort som ögat efterråt för att hinna prova lite kläder, hittade tyvär inget av intresse.. Jag ska fortsätta med min fascism i grekland, var dom tvugna att ha sånt där så att jag blev tvungen att skriva om det? Blir inget jobb på vitasand i sommar, det olonet har låtit mig vänta på svar så länge att det är tur om jag får mitt vanliga jobb i typ tre veckor. BLÄ. Vill bara hem till Jesper nu.

Lovar att skriva roligare saker snart, men det är svårt när man går på vatten kur och inte får äta något gott och inte dricka några berusningsdrycker - bara nio dagar kvar nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0