Vad betyder den här skylten?

MÅNDAG. Suttit på körskolan hela jäklans dagen, som tur var så fick jag sällskap av både Charlotte och Amanda, annars hade jag nog gett upp när rumpan började värka. Har kommit hem och hunnit slita ett kycklingben i stycke med mina bara tänder ;). Tror inte att jag kommer få träffa kärleken idag, han jobbar och ska sedan gå hem, hur ambi är inte det? Antar att vi får träffas på någon utav alla de andra dagarna som kommer i våra liv.. Tråkigt att vänta..

Fick super gulligt inbjudnings kort utav Mysan idag, är bjuden dit på studentskiva, kan inte fatta att det är så snart tills dess bara. Imorgon ska jag tjata, köra och läsa. Kanske inte den roligaste dagen i livet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0