Girls night out

ONSDAG. Matilda kommer och hämtar mig i Ljungbyholm halv tio för att vi sedan ska ta något glas i Mackans lägenhet innan vi går ut på KM, blir det så? Nedå, vi sitter och pratarochpratarochpratar och dricker och drickerochdricker tills kvart i 12, då var det bara att dra på sig heelsen, ta en snabb titt i spegeln för att sedan ta alla småvägar in till centrum ifrån södercentrum. Mysigt och lite läskigt när man går och skrämmer upp varandra för både det ena och det andra. Kommer till KM ringer onödiga men sjukt roliga samtal. Intar baren och det blir drink, cider och shots. Märker helt plötsligt att stället stänger, sveper allt som finns på bordet och kliver ut på Kalmars kullerstensbetäckta gator ännu än gång. Vill in på Olearys men är för små, köper varsin french hot dog och påbörjar den otroliga vandringen hemåt. Vandringen förmår jag mig bara att förklara i bilder och korta kommentarer - njut.

 
Grimaser är något vi gör på Internationella inriktiningen. Stina&Oline.
                                                                                         

 
Jag lovar matilda, jag ska inte berätta för någon att du sitter och kissar på bilden. sch!

 
Man är iallafall vacker när man är full, det är vetenskapligt bevisat!

 
Strike a pose. Strike a pose. Strike a pose. Strike a pose. Strike a pose. Strike a pose. Strike a pose.

Vi är galna, vackra, älskade kvinnor ute på vift! Girls night out we call it!



Kommentarer
Postat av: Matilda

Haha, verkligen inga snygga bilder, men roliga!

2009-05-28 @ 20:53:36
Postat av: svar på matilda

oja, det är ju inte så man blir stolt precis ;).

2009-05-29 @ 14:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0