När jag började leva igen :)

LÖRDAG. Pappas fyrtiotvå års kalas blev toppen nere i sjöbon och alla trivdes. Från klockan fem till halv tio satt vi och solade, åt, lekte med småbarnen, pratade och bara satt. Bästa släktkalaset på väldigt länge.

Jag och Jesper tog oss emot Ljungbyholm när en orolig matilda ringer "Hej, vart är ni? Det är folk hemma hos er. Alltså det är fest här och ni är inte här." Hon är väl för söt ändå ;D. Det var alltså alla grabbarna grus som hade tagit sig in hos Jesper. Vi tog oss ganska så snart vidare hem till Niklas Duveborn (stavas det verkligen så? born liksom..) mitt ute i skogen. Blev ett jävla ös efter ett tag, kvällskubb, skrikande inspelningar och så kan det låta - foton finns endast hos Plejnmeister på bdb vad jag vet.

Efterfesten hemma hos oss på fyra mann började vid tre med musik och prat, det hela eskalerade ganska snabbt till dans utav EG goldfish! Han ägde enligt honom själv och jag kan hålla med om att han verkligen kämpade och höll modet uppe och endel moves var verkligen.. nyskapande! Vid halv fem var smörgåsar gjorda och vi kröp ner till sängs för att ganska så omedelbart somna.





Kommentarer
Postat av: My

Varför ringde du inte för? dum Sofie, du ska lyssna på dina tankar! När dom gäller mig iaf (A)

2009-05-24 @ 22:21:16
URL: http://myhansen.blogg.se/
Postat av: Svar på MY heart.

Haha, där ser man. Förstod att du skulle bli lite lockad utav bilderna ;)!

2009-05-25 @ 01:06:49
Postat av: My

Mm, jag menar det! Gör aldrig om det, okej? ;)

2009-05-25 @ 18:35:42
URL: http://myhansen.blogg.se/
Postat av: Svar på My

jag lovar, ska göra mitt bästa ;P.

2009-05-25 @ 18:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0