uppräkning..

FREDAG. Jadu, den stora äventyrsdagen blev ju minst sagt inte ett dugg läskig. Motionen blev då inte heller mycket påverkad, gå till stensö, sitta, äta korv, gå till skolan. Jobbigt! Gick och inhandlande en hel service som vägde så mycket att jag inte klarade av att bära dom själv till bussen, som tur var så var Fannie inne i stan och gav mig en hjälpande hand till busshållplats H. Kommer hem och slår in mammas present tills på söndag och öpnnar de kläder som kommit på posten, jätte fint alltihopa. Packeterar alla flytta-hemifrån-saker och städar rummet och helt plötsligt är det dags för att åka på sex års kalas. Håret är blött, jag äter rabarberpaj och jag ska på barnkalas.


klänning H&M 200:-. tekopp med fat 6 st Lagerhaus 180:-.
Tallrikar 6 st Lagerhaus 115:-. Väska H&M 80:-. shorts H&M 100:-.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0