spolar spindeln bort

MÅNDAG. Åkte in en buss tidigare idag för att prata med SYO, jag kan verkligen inte bestämma mig för om jag vill byta klass eller inte, att träffa matildas helgóa och posetiva lärare gjorde inte ångesten bättre. Eget arbete och låtsasinställd lektion fick mig att ta busen hem till Jesper och han var gullig och satte på två desperate housewives åt mig i min ledsamhet. Såg sista avsnittet för säsongen och antingen slutar det superlyckligt eller så slutar det superduper lyckligt, de irriterar mig så att jag inte fick se människans ansikte för att kunna avgöra vilket utav de lyckliga sluten det var.

Back to school och jag och matilda kom fram till skit bra projektarbete som är ganska spännande, skitintressant och inte verkar vara hur svårt som helst. Vi ska observera en dagisplats och en arbetsplats och se hur grupper mm byggs upp, matildas psykologilärare var hyper på.

Det måste börja åska snart annars sprängs mitt huvud, bara det börja åska så släpper det, så snälla åskan om du hör mig nu där uppe i himmelen så var snäll och sätt igång lite action! Mina munngipor pekar spikrakt neråt och spanska filmen jag ska se kommer nog inte höja dom det minsta. Lyx för kur människor -> en kopp te och två skorpor!
 

Kommentarer
Postat av: Anisa

Åh är det bara jag som tycker att det där med projektarbete låter svårt, krångligt och ganska jobbigt?! :(

2009-05-18 @ 20:28:45
URL: http://aalekic.blogg.se/
Postat av: svar på Anisa

Haha, jo det kommer säkert bli en as jobbig process sen med alla loggböcker och tester och grejer, men att bara komma på ämnet tyckte vi var enkelt ;P

2009-05-18 @ 21:02:55
Postat av: fannie

byter du klass blir jag bitter. En bitterfitta. BT INTE!



och... PA, skitsvårt, jobbigt och fruktansvärt onödigt.

2009-05-19 @ 18:15:50
Postat av: svar på låtsas tuff fannie som älskar mig ;D

bitterfittabitterfittabitterfitta! Ja, vem ska du annars sitta och vara bakis med på torsdagen liksom? Jag tycker ändå PA är okej - än så länge!

2009-05-19 @ 21:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0