Sofie demonstrerar

FREDAG. Jag tog på mig min småblommiga blus och kavlade upp ärmarna tillsammans med jeansjackan - det var så det gick till alla förvirrade människor som idag varit förundrade sig över ifall de satt ihop eller ej. Det var fint och jag var fin, matten var ful men vi är många med den uppfattningen så vi klarar ju detta ;). Jag ska skriva en what to do list snart och sedan ska jag sitta och kryssa och kryssa så att jag har ytterst lite kvar tills kuren slutar. När kuren slutar, en så vackert klingande mening måste jag säga. Två veckor går så sjukt långsamt utan något gott i munnen, SÄG MIG NÅGOT SOM ÄR GOTT OCH NYTTIGT, PÅ RIKTIGT! Sitta och äta fil med lin och solrosfrön känns verkligen inte lockande en fredag när man egentligen bara vill springa ner till Hannas place denna vecka också! Tänk dig at Hannas igen, massa alkohol i blodet och sedan en busstur in till Kalmars dunkla och vingliga gator. Nu sitter jag här och läskar mig själv igen, SÄG MIG NÅGON ANNAN än vi tre som går på kuren SOM SKULLE KLARA SIG utan kaffe, kolsyrade drycker, alkohol, socker, fett, rött kött mm. Jag blir frustrerad över att ingen hänger en guldmedalj runt min hals för vad jag utstår! Och om en vecka och en dag så ska alla bjuda mig på allt jag pekar på, och några diamater runt halsen. OK?

Kommentarer
Postat av: jesper

fil med lin och solrosfrön är gutt :P

2009-05-15 @ 15:24:39
Postat av: fannie

sesamkakor. Jättegoda.

2009-05-15 @ 15:43:11
Postat av: Svar på kur kompisar

sluta upp era positiva jävlar! ;D

2009-05-15 @ 15:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0