skönhetsömn rubbad.

FREDAG. Igår natt ringde min syster halv tolv och hade krämpor i hjärtat och hennes arm hade domnat bort, eftrsom hon är född med hjärtfel blev det hysteri här hemma. Hon bor i Malmö och var ensam hemma i den stora staden och mamma fick sköta allt här hemifrån medans Sara tog ambulansen in. Det är sånt som får en att tänka på livet lite grann, och hur elak man är emot vissa människor och kanske på hur man pratar ihjäl andra människor, eller Sara? Så efter någon timmas sömn så var det bara att kliva upp och göra nationellt prov i engelska, tror det gick finfint även om jag slumrade till två gånger under listening delen.

Jag ska gå och lägga mig framför teven en stund och försöka hitta något av sötsaks material här hemma för att komma igång inför ikvällen. Jag och Matilda har bestämt att det ska bli en pang kväll. Smell you later alligator.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0