Pigg som en Pelikan, höhö.

TISDAG. Jag har fruktansvärt lite kvar att göra i skolan om jag har allt under kontroll och jag hoppas nu på mig själv att jag inte börja slacka utan att jag håller tempot uppe i två ynka veckor till. Om två veckor ska jag ha gjort allt och då tar jag mentalt sommarlov och låter kroppen få närvaro under timmarna.

Too good looking idag? Så känns det i fötterna iallafall. Herrskjorta, jeansleggings och höga pumps - tänker inte lägga ut någon bild så det är bara att börja fantisera. Varför lägger jag inte ut en bild för då? Jo för min hy är katastrofal, det visste jag ioförsig att den skulle bli med den här kuren men jag hoppas verkligen att den repar sig snart för jag kan inte se mig själv i spegeln.

Mamma gav mig två piller och sa att jag skulle bli pigg som en pelikan, jag känner mig mer trött som en turk - Nej, min mamma har inget knark, bara naturmedicin. Dags att börja läsa det första ordet ur svenska boken, jag är så unpepp.

(11 skoldagar kvar, 49 dagar kavr till Hultan!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0