någon som har en lampa? Jag har fått ett sms.

TISDAG. Jag erkänner att jag fortfarande inte läst klart den första sidan i boken, Friends kom emellan, sedan var det Uggly Betty vilket mamma förstörde med Äntligen hemma och sedan var det att ringa till dagis för barnobservation. Men om man tittar på det hela ifrån ett väldigt ljust och positivt ställe så har jag varit rätt duktig och gjort en väldigt liten del av en uppgift, yey me. Jag har ju faktiskt hunnit kapa alla naglar och ska sätta mig och måla dom snart med, hinner jag inte med allt i världen egentligen? - jag är som Lotta på bråkmakargatan, jag kan allt FÖRUTOM slalom.

Imorgon ska jag och älsklingspojken gå på stan och handla upp de pengar som finns i våra kassor. Min kassa är minimal men jag ska göra det bästa av situationen och kanskebarakanske kommer jag hem med en fungerande mobiltelefon imorgon. Jag har helt enkelt tröttnat på att springa till en lagom stark lampa för att kunna se vad det står på min skärm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0