kur.

LÖRDAG. Lagom bakis vaknar vi och får skynda oss iväg ner till stugan för att hjälpa till där nere. Tråkigt nog var dom redan klara med stranden, så vi kom när alla gick hem.. Men sånt struntar väl vi i, vi tog tag i lillstugans trädgård som nu är jätte vacker efter en massa rensande och klippande, även av Sollan hår. Kom inte hem försen halv nio och då började våran kur och jag tror jag får förklara det här lite bättre.

Kur - Vi ska äta 12 (jesper 15) stycken tabletter om dagen och dricka lite mer än 2 liter vatten och minst en kvarts powerwalking. Vi får inte äte/dricka alkohol, kaffe, kolsyrade drycker, socker, fett, rött kött.        I TVÅ VECKOR!        Ja, ni ska tycka synd om oss nu, men sen ska ni avundas oss när vi har tömt ut alla slaggprodukter som ligger i kroppen och väger några kilo mindre ;)


Emma hittade namlam, det önskar jag             Mina tabletter. tre tabletter av varje..
att jag också fick äta nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0