Jag hoppas att jesus är död, jävligt död.

ONSDAG. Vad har folk emot mig, och med folk menar jag det där som styr universum (typ Gud, Allah, Obama, Reinfeldt, Gucci, Ingvar Kamprad, Simba, Fotosyntesen). Idag hade dom helt enkelt gått ihop och bildat en packt för att rösta ut mig ifrån det glada livet. Vaknar klockan fem och tror att jag har missat hela mattenationella, önskar att jag hade legat kvar för jag har ett fett ig skrivet på mitt prov tillochmed om jag själv hade rättat det. Så från tio till klockan två gjorde jag det ända som har gått bra idag - jag skrev analys om fascismen i grekland, doesn't that sound like fun?! Men det funkade iallafall, till skillnad emot matlagningen som gick åt pipan. Maten som iallafall tillagades tog med mig hem och det luktade vitlök, så jag såg allt någras blickar på bussen, gissa om det inte ligger gino i hela min väska när jag kommer hem också? Jo, och det har endast träffat de viktiga sakerna som det är svårt att få bort det krämiga ifrån. Top of the iceberg of bad luck - Min farmor är här!

Kommentarer
Postat av: Anisa (hehe-hehe)

Aj! Inte så kul att ha dom alla på en sida mot dig. Dom är ju starka människor Sofie. Du borde vara skiträdd nu. :) Jag föreslår att du gömmer dig under täcket eller nej "Gud är ju överallt" DVS. Du har ingenstans att ta vägen. Haha (: Fan vad garvar nu. (dålig humor) Se bilden framför mig. Du gömmer dig hela tiden. Äsch nu var jag taskigt. Snälltaskig menar jag (:

2009-05-12 @ 19:10:44
URL: http://aalekic.blogg.se/
Postat av: Svar på Anisa

Jag vet, Simba är fan kung över hela afrika! Fan, jag som gärna hade krupit ner under täcket efter en så här dålig dag. Haha, får jag gömma mig i din sko?

2009-05-12 @ 20:49:54
Postat av: Anisa

Du är välkommen i min sko! :) Finns lite plats för dig .. där uppe vid tårna. xD P.S Jag står inte som skyldig som du får andningsproblem (:

2009-05-13 @ 19:11:49
URL: http://aalekic.blogg.se/
Postat av: Svar på anisa

haha, men så är det väl med alla skydd och försäkringar, dom gäller liksom inte när man väl är döende ;P

2009-05-13 @ 22:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0