jag får saker gjorda.

MÅNDAG. Jag har varit på min barn observation och jag är även klar med den i pappersform och den ska lämnas in till Barven imorgon fastän hon inte bad om den förrens nästa måndag, jag är nog världens duktigaste - slipper jag vänta på att ha det muntligt också. Två skolarbeten kvar, svenska och matte. Svenskan har jag ännu knappt börjat på, det är inte så jäkla dutkigt. Får tacka Filipa, Ludde, Emmy, Fia och Jacob för deras hjälp med att bara vara barn och de fantastiska resultat jag fick av dom!

Updt. 18.45
Jag åkte ut och övningskörde i några timmar, jag är så sjukt duktig att jag överraskar mig själv ibland... Jag har läst ut halva boken som vi har prov på på (på på liksom?) onsdag, läser ut andra hälften imorgon när jag för en gångs skulle slutar tidigt en tisdag. Spenderat nära fyra timmar enbart i solen, önskar bara att jag hade orkat skrubbat kroppen innan så att solen verkligen bitit sig fast, får jag gå in i duschen och göra det nu istället så att morgondagens läsning + solning kan ta färg istället.

JAG ÄR VÄRLDENS DUKTIGASTE, när ska jag bli oduktig egentligen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0