jag blickar framåt!

FREDAG. Jag har lagat mat idag, igen! Nu skulle matlagning till vardag och fest läraren se mig, hon som verkar tycka att jag är en sån nybörjare. Men efter att stått och lagat mat i två dagar i rad kan man väl inte komma och kalla mig nybörjare?! Tacos och pyttipanna har visst blivit min grej men kan fortfarande inte steka ägg..

Jesper är iväg och spelar laser game och jag spenderar min sista nyttiga kväll ensam framför teven, jag vet inte ens vad som är på. De senaste dagarna har jag mått jätte illa och fått ont i huvudet varje kväll på grund utav min kur, antagligen mitt sockersug som skriker med sin sista kraft - men kämpa på, imorgon eftermiddag är det jag som sitter med en kaka i munnen och jag ska njuta av varenda sockerkorn i kakan och sedan ska jag sitta och smutta på vin hela natten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0