I love shopping

ONSDAG. Direkt efter friskispasset kom Jesper och hämtade mig och vi tog oss en tripp in till Kalmar stad. Handla och åter handla, lämna av farmorKajsa till tåget och sedan tillbaka till seriös shopping. Gubben sa att det var en hemlis på g och att jag skulle få en bra-att-ha sak utav honom, så vi åkte ut till Girffaen och vi gick in till Change och jag fick en BH utprovad till mig, så himla lyxigt. Det är galat så jävla fel bh man har egentligen i vanliga fall har jag 70B men nu fick jag det freamprovat och jag har visst 65D, hur skoj är inte det att få veta! En kyckling är uppäten, jag har sjukt ont i huvudet och Jespers läpp har svulnat upp så in i helvete efter att han åt apelsin, får hoppas att det lägger sig snart.

  
Finmönstrat tunnt linne, Monki 100:- Stor lång tunn kofta,    Neongul tisha 140:- Turkos tv tisha 140:-
Monki 300:- Smiley linne, H&M 80:- Höga shorts, H&M         Mönstrade tygskor 50:- allt från New Y.
100:- Spets bh, Change 210:-

Kommentarer
Postat av: Anisa

Fina grejer Sofie! (:



Vadå har du gått runt med en bh som är två storlekar mindre än vad du ska ha eller är deras storlekar på Change annorlunda jämfört med typ H&M butiken. STorlek D är ju i vanliga fall är ju hur stort som helst.



2009-05-22 @ 16:47:52
URL: http://aalekic.blogg.se/
Postat av: Sofie

asså jag vet inte, det är ju as knasigt. Men deras D är väl som en C på hm skulle jag tro, men alla människor har alldeles för stora bhar runt om, jag brukar ju ha 70-75 men egentligen har jag 60-65. Så man är lite ute och cyklar när det gäller bhar

2009-05-22 @ 21:54:23
URL: http://sofiesallt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0