Harembyxan

LÖRDAG. Vilken skön dag vi har haft. Klippt av allt jespers hår och det går nu att röra hårbotten igen. Slängt lite sopor och fikat nere i mamma och pappas nya hus. Nu är vi uppfräshade och vi väntar på att maten ska ätas upp och bilen ska ta oss ner till underbara Ragnabo. Mysiga Kjelle och Sollan får stå för underhållningen ikväll, lite pussel halva natten idag med? ;P.


Gina topp, söt virkad väst som jag fick av mamma när jag hjälpte henne välja kläder, 250 kr
på Lindex, Harembyxor Gina och Gladiatorsandaler NewY.

Folk får säga vad dom vill om Harembyxan, jag tycker det är häftigt att ha på sig annorlunda kläder speciellt från andra kulturer. Folk som är med på "alla vi som hatar harembyxan" på facebook får gå och ta sig någonstanns. Bara för att ni inte passar i dom behöver ni inte förtrycka andra/andra kulturer. Världens skönaste och nyskapande/äldsta plagg. Tack intigritet och integration.

Kommentarer
Postat av: Systeryster

Jag ska skaffa sådana fast i vitt linne på Rosengård snart :)

Sådana som Aladdin har, med stort pösigt vid fötterna med.

2009-05-03 @ 17:26:45
URL: http://theloved.blogg.se/
Postat av: Systeryster

49cf6d5397318.jpg" rel="nofollow">http://bloggbilder.aftonbladet.se/images/31563/img49cf6d5397318.jpg



1.jpg" rel="nofollow">http://images.tradera.com/810/811248101.jpg

2009-05-03 @ 17:28:31
URL: http://theloved.blogg.se/
Postat av: Svar på syster

dom är ju inte inne. Visst mångfald ska det vara, men det måste ju även vara på tapeten. HA HA, dina länkar fungerade inte!

2009-05-03 @ 17:40:03
Postat av: Stina

Jag har inget emot andra kulturer, och det känns trångsynt att säga att vi är dumma i huvudet som inte gillar haremsbyxor. Om jag inte skulle tycka saris var snygga, förtrycker jag Indien då? Anledningen till att jag inte tycker haremsbyxor är snygga är för att det ser ut som om man har en blöja på sig, alternativt bajsat på sig. Och det kommer jag alridg tycka är snyggt, vilken kultur det än kommer ifrån. :)

2009-05-07 @ 11:45:36
Postat av: Svar på Stina

jag sa aldrig att ni vara dumma i huvudet, bara att ni kunde gå någon annanstans :P. Okejokej.

2009-05-07 @ 20:52:12
Postat av: klt

hahaha det var det dummaste jag läst

2009-05-31 @ 21:54:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0