DÅ du..

TISDAG. Jag är lite halvt död i kroppen efter att jag har tinats upp, inte världens bäst planerade idrottslektion kanske, men vi överlevde, frågan är hur många som insjuknar imorgon? Blev inte mycket tjat på matilda idag eftersom vi ska skjuta upp våran omtalade kur tills på lördag, fankan kanske ska henka. Så det blir nog ingen utgång denna onsdag heller, men när dansen slutat och jag har några pengar kvar efter körlektionerna, DÅ ska jag gå ut igen ;P.

Jag sitter i biblan och har smygit med mig en smörgås från tullen med in hit, oh vad jag är busig. För är det något dom där på tullen kan så är det att göra smörgåsar, kolakakor och söta Anisor (:

Kommentarer
Postat av: Anisa

Hehehe. :) Jag håller faktiskt med om tullens mackor och kakor. Dom är mummms! Du är en söt liten pepparkaka som jag skulle kunna äta upp på en sekund. (a) Då hade nog Jesper blivit lite svartsjuk. (H) Höhö. (:

2009-05-05 @ 21:52:31
URL: http://aalekic.blogg.se/
Postat av: Fannie

jag dödar lärarkandidaten om jag blir sjuk, seriöst! Och funderar på detdär med hänka... kanske är ngt, men öl är ju för jävla gott!

Jag funderar tills imon. Kanske dricker mig mätt för två veckor då? ;)

2009-05-05 @ 22:31:23
Postat av: Svar på Anisa

Haha, aj aj tugga inte på mig! ;P

2009-05-06 @ 08:52:44
Postat av: Svar på Fannie

öl är inte gott.. Men vin och cider, jummy! Jag dricker på fredag och då dricker jag hårt, som vanligt. Puss

2009-05-06 @ 08:53:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0