boobsi

TORSDAG. Vaknar kvart över sju och mår endast som jag förtjänar, det ända som fanns i mackans kylskåp var mjölk så mjölk fick det drickas till frukost. Hann klä på mig och kolla mig i spegeln innan jesper kom för att hämta upp mig. Pressbyårn nästa och det ända som kunde släcka mitt illamående var två yalla, mums - min mjölk mage säger däremot tvärtom. Var inte ens halva klassen närvarande, kändes sååå jobbigt att jag var där då. De andra ur 07C som varit på KM mådde väldigt bra såg det ut som tills HB sa att han antagligen fortfarande var full under första lektionen när han började skämta om Annes seriösa dikter.

Igår hade jag för första gången på kanske ett år ett riktigt urringat linne, och det märktes! Även att man såg sliten ut så kollade folk otroligt mycket på en (ja, i det området), fick komlimanger och anna var även tvungen att ta lite på dom. Fannies kommentar: Dina boobs har växt alltså. tyvär, tyvär säger jag bara så är de fortfarande samma knott som alltid suttit där, men nu förstår jag varför alla flickor har uringat - vilken uppmärksamhet, inte den uppmärksamhet jag skulle vilja få varje dag dock.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0