add.

TORSDAG. En totalt onödig skoldag (om två och en halv timme kan räknas som en skoldag), blev lite arg så jag och Arvid gick ut och gjorde lite bus istället. Jesper glömde bort mig efter skolan men kom in och hämtade mig iallafall (efter tre och ett halvt år så sitter fortfarande inte allt på sin plats i den där hjärnan). Spenderat hela dagen med Jespers underbara släkt och varit barnvakt åt Emma (kommer ha träningsvärk imorgon efter allt gungande. När vi skulle åka därifrån, precis innan jag ska sätta mig i bilen, ser jag denna arma lilla två åriga kropp sträcka sig efter mig och sedan springer hon fram och vill ha en kram (jag har en ny bästis, hon är två år) och det var så sött så jag fick hål i tänderna! Därför ska jag borsta dom nu och sen ska jag ha en dejt med min kudde, som Fannie ALLTID säger (eller ska jag stava henne Funny?)

(Bara jag som märker hur sjukt många paranteser jag använder idag..)

Kommentarer
Postat av: Fannie

jag dejtar kudden för jag inte har ngn annan att dejta på nätterna, något som du har. Du är otrogen med kudden ist! IMON börjar vi! jag är pepp!

2009-05-08 @ 15:39:37
Postat av: Svar på Fannie

Jaha, är det så det ligger till, tur att jag knappt sov igår då ;). Jag med, men shit suget har redan börjat och jag har inget godis!

2009-05-08 @ 15:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0