30 + 30 = 60

LÖRDAG. Trettio drömmar klara och trettio i ugnen, jag är nog världs bäst på att laga mat/kakor/saker i köket, men fy fan vad tråkigt jag tycker det är efter tio minuter.. Man får ju lite cred av mammsen sen åtminstonde. Det konstiga är att det stod i receptet att det skulle bli femtio st, jag gjorde dubbel dos och fick fortfarande bara ihop sextio? Hunnit göra lite ljusa slingor i mitt burr med, dom syns knappt inte, men det blir ju lite skiftningar i allafall, när hårfrisörs mamma har tid nästa gång blir det mörka slingor.

Dags att gå ut och känna på hur vädret är och därefter välja kläder till pappas kalas nere i sjöbon vid fem och för festen ikväll, kläder är underbart - om det nu bara inte hade varit så svårt att välja mellan dom.


Detta får duga till både kalas och fest :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0