When everything feels like the movies..

ONSDAG. Jag är så galet gyllenbrun, fuktig och luktar så där lagom äckligt. Var på La Vogue och nu är jag fin! Kommer nog få lukta svettigparfymblandning i skolan imorgon också för man skulle helst inte använda tvål på huden på ett dygn. Får verkligen hoppas att det är värt det! Färgen ska vara som absolut finaste efter två dagar - det blir fredag kväll om inte jag har kollat fel ;P. Tror inte jag kommer kunna stå på benen på lördagen så får hoppas att färgen är någorlunda fin tills onsdags kvällen med.

Dans ikväll, ska bli skönt att få dansa av sig och lära sig movesen som sedan kommer få ge inspiration till fredagens rörelser på dansgolvet. Kommer alltid hem mitt i natten på onsdagar - så kan berätta att imorgon kommer jag ha fullt upp. Toffe (för nytillkomna läsare, så är det Jespers moster. Ingen Kristoffers smeknamn, utan en kvinna med två underbara barn) fyller år imorgon och det ska självklart firas med lite kakor mm. Sedan åker jag till en salong och får mina naglar fixade och målade, yey.

Kommentarer
Postat av: Allt Om The Hills.

Är du ett fan av MTV sucen The hills? Kika då in på min blogg där du hittar de senaste gossip och bilder på gänget!

2009-03-25 @ 20:42:57
URL: http://alltomthehills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0