drink gainomax instead

TORSDAG. Efter skolan gick jag och matilda på stan och kollade efter saker hon ska köpa till mig. Kändes lite konstigt när det var hon som precis varit super duktig, men min födelsedag närmar sig med stormsteg så det var ändå rättvist. Jag sprang och jobbade i en och en halv timme och övningskörde hem.

Träffade sötsöta lillsofie på stan och det blev bestämt att vi nästa vecka ska byta lite kläder igen och kanske lite ny färg på håret med en liten klippning på det. På tal om hår och sådana grejer - Sophia vill bli klippt och få ny färg, matilda vill bli klippt och få slingor, my vill bli klippt och få nya slingor och jag vill tunna ut håret. Varför måste alla fixa håret samtidigt för? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0