Garderobstrassel

FREDAG. Igårkväll klockan nio hade jag tänkt lägga mig och göra lite läxor. Tänkte först bara prova alla jeans som jag lyckats hitta vid ett tidigare tillfälle. Jag provade de tjugoen jeansen, tretton par åkte direkt in i garderoben igen, två ska jag fixa till lite grann och sex jeans får gå till tradera.

Ja, det räcker väl? Ne, då ska Sofie baaara kolla igenom långärmaderna.. och linnena.. och skorna.. men oj där låg det kläder.. hade jag en sån väska?.. osv. Så där höll jag på tills tjugo i tolv och bara slängde ut alla kläder ut min garderob och slängde hälften. Ska bli så otroligt skönt att få ton vis med nya kläder!

Feel free to count du som inte tror mig -


De tretton som passade och jag hittade nyvunna kärlekar häribland.


De sex som ska få joina den abnormt stora påsen till tradera försäljningen.


De två som jag ska klippa och klistra lite grann på.


Slängas och Traderas.


Slänga och Tradera.


Så tom och fin blev min garderob och nu suktar den efter nya kläder. -Det är på väg
kära garderob, det kommer det kommer!

Vem hade någonsin trott att mitt rum skulle kunna se ut så här, pedant som man är.

Kommentarer
Postat av: Anonym

FAN VAD MÅNGA!

2009-03-15 @ 18:02:56
Postat av: Svar på någon.

haha, ja dom var en del.

2009-03-15 @ 21:09:30
Postat av: smuck

shit

2009-03-16 @ 14:47:09
Postat av: Svar på smuck

smuck som i smuck tukk eller?

2009-03-16 @ 21:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0