Trappa upp och trappa ner tills man inte orkar mer.

ONSDAG. Det ända jag har gjort av värde idag var att gå och lära mig matten på EAtiden och kollat på senaste DHavsnittet. Ja, mitt liv suger ibland. Fast fick ett väldigt upplyftande leende och ett trevligt hej idag ifrån en jag tror är läsare här, kändes som höjdpunkten av min dag! Dessutom fått nya Gossip avsnitt på min Baby och jag är såå glad för det som våran kära blondinbella skulle sagt.

Jag känner mig så vit och äcklig att jag spyr på mina gener. Därför får jag ta trappan ner och BUSa ner mig och sedan ta trappan upp igen för att lägga upp mig i solariumet tills det är dags att köra lite bootylicious.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0