Thursday child

TORSDAG. Träningsvärken är total, Jesper brydde sig inte utan slängde upp mig mot taket och försökte sträcka ut mig bara för att jag slog honom i magen ;). Sökt jobb oh gjort läxor hela dagen så bloggandet har fått komma i första.. andra.. tredje hand! Jag vet säkert att jag har jobb i sommar, men jag vill ha ett roligt jobb med bättre arbetstider, så därför måste jag nu ha ett toppenjobb innan den första april, annars hägning - eller rättare sagt tre veckors städning utan ork till eftermiddags sysslor.




Glasen: Emporio Armani                                 Tishan: Gina
Halsen: Gina                                                    Västen: WHiiTE
Klockan: Älskling                                             Bagies: Bikbok

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ojoj, tack så hjärtligt Sofie! Det värmde. Efter en danslektion är jag inte lika fräsch iofs;)



2009-03-19 @ 23:30:31
URL: http://vibbkalmar.se
Postat av: Sofie

men är det inte det yttre så är det det inre. Och energin sen.. my god woman.

2009-03-20 @ 07:42:26
URL: http://sofiesallt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0