skoldagsprat

ONSDAG. Så himla skönt med sovmorgon. Ska snart klä på mig för att åka in till skolan och börja skoldagen med att gå och prata med SYO om min fortsatta utbildning, så att alla poäng och sånt blir rätt, eftersom jag självklart måste söka in på det som behövs högst poäng för att komma in på.. Sovmorgnar innebär att sofie har lovat sig själv att äta frukost så jag antar att det bara är att gå ner och försöka tvinga i sig några puffar. Hoppas på att det blir en relativt kort dag idag, men får ju ändå tacka Stagge för att han valde att ha studiedagen på en tisdag (min längsta skoldag, åtta - halv fem). Soldusch efter skolan!

Updt. Idag hade jag så där roligt som jag alltid hade under skoltid innan sommaren. Så där banalt dåliga skämt som blir så stört bra. Vet att det är borta och att det endast är mitt egna fel. Men det var en trevlig flashback :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0