Sista stressiga tisdagen i mitt omyndiga liv

TISDAG. Kom precis hem ifrån en givande dag på stan. Jesper har sökt jobb i alla möjliga affärer då han vill komma ifrån datorn ett tag (han är utbildad nätverksadministratör). Den sista halvtimmen gick jag och pekade på kläder som jag skulle älska att få i födelsedags present. Han köpte en utav dom, den är så sjukt snygg, men jag får hålla det hemligt för mig själv och försöka sätta mig i ett mörkt rum och banka huvudet i betongväggen ifall jag tänker på den för mycket.

Lillsofie är minst lika galen och ska gå upp till mig! Hon ska komma upp hit och låna min jacka och kanske har hon någon snygg tisha med sig till mig :). Tyvär kan hon inte stanna så länge för jag måste hoppa in i duschen. Låter ju lite som vanligt - men det är det inte! Den här gången måste jag skrubba och peela hela min kropp till vansinne för imorgon ska jag gå och få en spray tan, yey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0