seg men god

SÖNDAG. Kan ni tänka er, söndag.. Det har gått en hel helg och jag har inte gjort ett jävla skit av roligt innehåll. Det ända denna helg har gett mig är vetskapen om hur underbart det blir när jag är krog-mogen. Då bestämmer jag själv om jag vill sitta hemma och tråka eller om jag vill ha roligt.

Vi började dagen med att shoppa till våra mammor som fyllt och fyller år. Sissi fick en stakpanna och en massa ljus. Mamma ska få finfina kläder, det är så bra att köpa kläder till mamma för då kan man själv ta dom lite senare och så får man en halv garderob till.

Ätit seg men god tårta och haft wilnerson släktet närvarande. Jesper sitter och kollar på extrema knarklangare och jag försöker slappan av i axlarna så att mamma kan massera upp mig när hon kommer hem från stockholmet. Saknat henne massor.

Kommentarer
Postat av: Nanna

sv: Ja, precis :) Visst brydde jag mig, men jag visade det nog inte just då :) Så känns det nu iallafall! Men som sagt, nu är jag jätteglad och jag känner mig verkligen hel! :D

2009-03-15 @ 20:45:18
Postat av: Svar på Nanna

Vad härligt. Kan nog inte ens föreställa mig känslan..

2009-03-15 @ 21:08:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0