Pump up the jam

SÖNDAG. Spenderat aaaaalldes för många timmar framför MTV. Jag har sett ungefär åtta avsnitt av Run´s House, började kolla på det i fredags hos jesper och sedan blev det lite igår (för till och med Jesper tyckte det var bra) så du kunde jag ju inte bara sluta när det gick ett avsnitt efter vartannat idag. Ändå en väldigt härlig familj och jag gillar hur goofy pappan är.

Jag tänkte sitta kvar ett litet tag till bara för att se när Kenza skulle presentera nästa program (länge sedan jag läste hennes blogg och ska nog inte börja göra det igen..). Och vad presenterar hon då inte? Jo, Americas best dance crew! Jag vill bli en afroamerikan/ska utan skelett i mittenpartiet när jag blir gammal! Det var helt fel lag som tog hem vinsten, men coolt att deras mask-framför-ansiktet och handskar-på-inomhus klädsel faktiskt blivit lite av ett mode i USA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0