Not worth the drama

FREDAG. Jag har ingen känsel i någon kroppsdel - är totalt död. Känner inte tangenterna under fingrarna och tappade varenda chips som jag försökte stoppa i munnen förrut. Snurrar lite i huvudet, kanske är hungrig men känner det inte just nu, bara lite törstig.. Kan inte gå och lägga mig för mamma och pappa får snart besök av pappas arbetskamrater innan dom ska åka och kolla på nån teater och gå på resturang.

Så händer det något ikväll? Tänkte eftersom jag redan är galet trött och bortdomnad så kan jag vara vaken hela natten på övertrötthet. Önskade igår att det skulle hända något. Men just nu vet jag liksom inte vad jag känner. Hatar såna här dagar när jag blir förlamad och inte kan tycka eller bestämma någonting..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0