mungipor högt upp i taket!

MÅNDAG. Har precis beställt hem alldeles för mycket kläder för alldeles för mycket pengar, men since money is not a problem när jag fyllt arton då jag får alla mina pengar så kör jag på nu!

Har datorn framför teven för tillfället och kollar på Beyonce på Oprah och innan henne var det Jennifer aniston, typ mina favorit kvinnor så jag är i sjunde himlen med världens största leende på läpparna! Blev inte lika lycklig när jag hörde på nyheterna att man blir smartare ifall man äter fisk minst en gång i veckan, ju mer fisk desto smartare blir man. Inte så bra för mig då jag bara äter fisk kanske en gång i månaden och då håller på att spy..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0