Mitt liv som jetsetare

ONSDAG. Jag vaknade brevid älskling på min sovmorgon, bara det känns ju underbart. När jag sedan drar upp rullgardinen - så finns det inte ord! Solen stack mig i ögonen men jag vägrade titta bort, jag tittade solen i vitögat eller vad man säger. Min hjärna blev två kilo lättare och helt plötsligt kändes det inte alls lika jobbigt med fem skoltimmar och en eatid spenderad på matte. På tal om matte, kan ni förstå att jag verkligen känner att jag förstår allt det där nu. Känns overkligt för mig (och arvid) iallafall då internationellare har så himla mycket roligare att göra på matte timmarna än att lyssna på mp3 och skriva siffror :D.

Jag har lika mycket värk i hela min kropp som bilkön till 7eleven imorse var lång. sådetså.

Beställt hem alldels för mycket kläder med alldeles för lång väntetid, men jag antar att livet är hemskt på det viset. (Som om inte det vore nog kanske ni tänker) så har jag beställt tid till:
ögonbrynsplock,
trettio minuters massage,
trettio minuters energi massage,
soldusch
och har nagelmålningen på ingång
allt för att look my best och feel like a queen när jag går ut och svirar nästnästa fredag!

Kommentarer
Postat av: Fannie

är jag avis...? Ja.

2009-03-19 @ 18:40:02
URL: http://ilands-liv.blogspot.com
Postat av: Svar på lite deprimerad Fannie :P

livet blir vad man gör det till :)

2009-03-19 @ 18:44:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0