Mina första vuxenlivs ord..

FREDAG. Dom blir inte så jävla mogna - Så jävla skönt att få göra det jag vill! Tack för mig. Jag kunde ju inte ha bett om sämre väder på min födelsedag men jag har ändå mest gått och trallat med ett leende på läpparna hela jäklans dagen. Att vakna imorse var underbart, även om lampan i taket var så där galet ljus just idag. Ska berätta om alla presenter imorgon då jag har fått de flesta.

Sara stängde dörren och höll på med en massa oväsen utanför min dörr och jag är inte så smart om morgnarna och trodde att jag skulle få en hundvalp.. Men fick snygga bilder på mig själv istället ;). Kollage av kollaget jag fick av syster <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0