Min sista omyndiga manikyr

TORSDAG. Var på Barometern idag, det var givande. Men hur orkar man sitta hela dagarna med det där? Var ju bara den påhittade nyheten som var intressant att göra - Katt donerar hjärta till sin lilla matte Ebba :P.



Från skolan tog jag första bästa buss hem till Toffe där kalaset senare var, vi tog hand om Emma och alla hennes roliga ord och ansiktsuttryck kan hålla en skrattandes i timmar. Hann vara med på själva kalaset i tio minuter innan det var dags att åka till salongen. Fick härlig manikyr, fransk med lite glitter och konstnärliga streck ;).

Precis innan jag kom innanför dörren här hemma så sprang mamma och Sara som yra höns för att hinna gömma undan alla mina presenter, sånt tycker jag om! Bytte gardiner, dammsög och så det lyxigaste man kan göra kvällen innan ens födelsedag - byta alla sängkläder! Finns det något så underbart som att hoppa ner i en nybäddad säng? Det tycker iallafall inte jag, så nu längtar jag lite efter att få gå och lägga mig. Självklart också över att få bli väckt med paketer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0