katthår i näsan

TISDAG. Spenderat en och en halvtimme på en skitdålig film - varför?! Den var lite mysig och rolig i början, sen var den bara så jäkla förutsägbar så jag ville spy, men var tvungen att kolla så det inte hände något annats ändå. Tänk vad många mattetal jag hade kunnat få gjort under den tiden, typ tre.

Kissan ligger all over the place och därmed ligger det även svarta små hårstrå i hela tangentbordet inklusive i min näsa. Dumma, übersöta kisse till att vara gosen. Jag är med lite gosen, tur att jesper kommer snart så att det där begäret får stillas.

PS. tio dagar till födelsedag och det har redan börjat ramla in presenter!

Kommentarer
Postat av: Anisa

Vadfan jag såg ju dig där sen. Du hade mjukisbyxor så det var fusk. Hahahha :)



Vadå presenter tio dagar innan födelsedag, snacka om lyllos! :D

2009-03-17 @ 21:30:13
URL: http://aalekic.blogg.se/
Postat av: Svar på anisa

Det var inte lika fuskigt att jag var drypande svettig för att jag inte kunde låta bli och dansa - då jag inte hade några ombyteskläder eller handduk med mig :P.



Haha, så är det när det finns släktingar i Stockholm som skickar med mamma presenter och mamma är för snäll och låter mig öppna dom :)

2009-03-18 @ 17:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0