käfthumöret är här.

TISDAG. Gissa vem som fick skjuts av precis nytagen körkortare ;P. Japp, imorse kom matilda gumman och hämtade mig, hon var stel och jävligt fokuserad, men det var ändå skoj. Märks att hon är nöjd med kortet för hon gör allt i sin makt för att inte bli av med det. Hon körde tio km för sakta förbi en fatkamera och sa : Tänk om jag kommer på kort nu, det hade ju varit väldigt jobbigt.

Vi har dansat idag, två timmar med street och disco eller, ja, med Sofia och Tina. Märks att det är minst tre år sedan jag dansade disco - fatta att det går så jävla mycket snabbare än vad jag minns! Mina armar skulle lätt kunna ha flugit av vissa stunder. Internationella var duktiga som vanligt, men helt förvånande blev vi idag slagna av ettorna som var de bästa mina små dansfröknar haft än så länge. Får nog leta upp dom där ettorna och batla lite ;).

Smart som man alltid är så har man inte extra kläder eller handduk med sig då man underskattar allas kapacitet. Detta fick lösas på det billiga lite hälsofarliga sättet - sätta sig ute i tshirt och låta vinden torka bort min svett. Har matlagning och prov kvar på schemat, ska svettas extra mycket över maten idag bara för att käfta :P.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hälsa henne grattis från mig :) :)

2009-03-17 @ 12:58:52
Postat av: Svar på Hanna :)

Det ska jag göra!

2009-03-17 @ 13:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0