Jag lovar, efter imorgon.

TISDAG. Sitter här hemma fem timmar förtidigt och det känns underbart. Orkade aldrig ta mig bort till klättringen, orkade inte heller sitta och läsa engelska boken i två timmar på en trä bänk och absolut inte gå på spanska lektionen också innan jag fick åka hem då jag skippade matlagningen. Så jag tog mitt pick och pack vid tio och sedan blev det trippen på stan. Satte ihop de presentkort jag hade två av på samma ställe. Bestämde vad jag ska hanlda imorgon när löningen kommer och så fick jag ju självklart med mig lite vackert hem.

Jag kan verkligen inte låta min lilla plånbok vara, det behöver inte vara stora summor, bara det är något vackert - behöver inte ens vara det ibland. Vet inte hur mycket jag har i garderoben med prislappar kvar på, jag tar det till sommaren, typ.. Jag har lovat de flesta som gnatar att jag ska sluta upp med små shoppandet varje dag. OCH det ska jag! Imorgon, efter jag köpt en mobil och lite kläder till. Sedan lovar jag att jag inte ska köpa något sådant på en och en halv vecka. Håller ni koll på mig då?


Visst är jag nyttig och duktig ;).                        Sommar mysbyxor, Gina 100:- Trosor, Gina 30:-
                                                                   Deo, H&M 40:- Ballerinaskor med kilklack, NewY 150:-.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0