Jag faller så lätt för skoögon..

TISDAG. Nu får jag be mamma och matilda att ta två djupa andetag. Men jag hade verkligen inget val idag, jag var fruktansvärt nere och sen ser jag de silvriga vänliga skoögonen och det charmiga leendet ifrån prislappen. Dom bad om att få komma hem till en älskande garderob och så fick det bli! Men jag lovar att det var det sista paret vårskor jag köper - har fyra par med prislapp ståendes hemma som ännu inte fått se dagsljus. Och om pappa har rätt och våran kommer nästnästa lördag då får jag börja köpa sommarskorna! Jag älskar skor..

Såg även snygga väskan och ljuvliga bältet idag, men fick slå mig riktigt hårt i ansiktet och försöka påminna mig om den lagom svindyra sexhundrafemtio kronors telefonräkningen som måste bli betald. Sen kanske man ska tänka på att man fyller år snart och att folk kanske vill ha en chans att köpa något fint till en som man inte redan har :) Ja, så tänker vi för att inte köpa allt som vi vill ha.

När kommer mitt första efterskickade paket måundras?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0